poniedziałek, 30 stycznia 2012

Życie seksulane na 2012 rok.


Wypożyczone od kolegi. Głupiutkie, ale bardzo zabawne. Piszcie na co trafilicie, ja mam to ...
" Upiorny swiat dziwów dużego mieszkania w sródmiesciu, ludzie już zapomnieli o takich rzeczach w epoce kwaterunku. Ale tu jeszcze są myszy, stuki, strachy i chroboty, co zmienia Bognę wieczorną chwilą w małą dziewczynkę o olbrzymich oczach."
Tyrmand "Dziennik 1954"

Przepraszam, ale mój komputer szaleje i nie stawia pewnej litery:)
Dobrego dnia
I.Bo

12 komentarzy:

  1. Moje zdanie:

    "Kaoru cmoka ze zniecierpliwieniem"

    Haruki Murakami " Po zmierzchu"

    i wszystko jasne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Każdy pełne naczynie przyprawnego trunku."
    ...i co mam o tym myśleć?
    bo drugie zdanie brzmi: "Jaki był, szkosztowaszy poznali po szkodzie: Pierwszy znalazł truciznę w żółci, drugi w miodzie"

    OdpowiedzUsuń
  3. magdalena - czyli z mężem jak zawsze, co to trochę zmęczony, znudzony itd.

    Anonimowy - na każdym kroku, spontanicznie ale czasem na pocieszenie. Potem okazuje się, że takie pocieszenie to lipa i człowiek trochę łez uroni gorzkich.

    Gustavie, przyjacielu drogi - to jakby tłumaczy sytuację i brak jasności w dziedzinie erotycznych doznań.

    Ale tak serio, to żartowałam i życie erotyczne dla nas wszystkich jawi się w barwach różowych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no Tobie to normalnie nic mówić nie trzeba, rozumiesz wszystko jak trzeba :) (ale w pewnych sprawach to chyba ja znudzona bardziej) :P

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ivan tak lubi wino z Durnstein, ale nigdy nie pojedziemy do tych miejscowości, bo na stale ma dużo roboty, bo musi jechać do Paryża, bo musi wstać o siódmej rano." - Malina

    No więc tak, pojadę z nim do tego Paryża i będzie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Paryż, będzie wino, będzie seks i wszystko będzie!:)))

      Usuń
  6. "Absolutely pointless, seeing as your mother's charm does that already".


    .____.

    OdpowiedzUsuń
  7. ":oddajcie panu chwale i uznajcie jest potege"
    Gyro

    OdpowiedzUsuń